Credit Guarantee Corporation Malaysia Berhad (CGC) mengalu-alukan dan menghargai maklum balas anda, untuk membantu kami melayani anda dengan lebih baik. Kami komited untuk memberikan respons tepat pada masanya kepada semua maklum balas yang diterima.
Anda akan menerima akuan penerimaan maklum balas anda dalam masa 24 jam hari bekerja. Keputusan akan dimaklumkan kepada anda dalam tempoh 10 hari bekerja dari tarikh terima. Jika masa respons yang lebih lama diperlukan, anda akan dimaklumkan dengan sewajarnya.
MAKLUM BALAS MELALUI TELEFON
Pusat Khidmat Pelanggan di talian 03-7880 0088
Waktu Operasi: 8.30 pagi – 5.30 petang (Isnin – Jumaat kecuali cuti umum )
MAKLUM BALAS MELALUI EMEL
[email protected]
MAKLUM BALAS MELALUI SURAT
Pusat Khidmat Pelanggan
Credit Guarantee Corporation Malaysia Berhad (12441-M)
Level 8, Bangunan CGC
Kelana Business Centre
97, Jalan SS 7/2
47301 Petaling Jaya
Selangor.
SALURAN ALTERNATIF BAGI MENYELESAIKAN ADUAN
Jika anda tidak berpuas hati dengan keputusan atau cara maklum balas anda dikendalikan, anda boleh memanjangkan isu anda kepada :
BNMLINK
Waktu Operasi: 9.00 pagi – 5.00 petang (Isnin – Jumaat kecuali cuti umum )
Lawatan Fizikal
BNMLINK akan menerima pelawat melalui temu janji sahaja. Orang ramai boleh membuat temu janji melalui Borang eLINK atau melalui telefon.
Telefon / Faksimili
Tel: 1-300-88-5465 (1-300-88-LINK)
(Luar Negara: +603-2174-1717)
Faksimili: +603-2174-1515
Alamat Surat Menyurat
BNMLINK
Bank Negara Malaysia
Peti Surat 10922
50929 Kuala Lumpur