Piagam Pelanggan

Credit Guarantee Corporation Malaysia Berhad (CGC) mengalu-alukan dan menghargai maklum balas anda, untuk membantu kami melayani anda dengan lebih baik. Kami komited untuk memberikan respons tepat pada masanya kepada semua maklum balas yang diterima.

Anda akan menerima akuan penerimaan maklum balas anda dalam masa 24 jam hari bekerja. Keputusan akan dimaklumkan kepada anda dalam tempoh 10 hari bekerja dari tarikh terima. Jika masa respons yang lebih lama diperlukan, anda akan dimaklumkan dengan sewajarnya.

 

MAKLUM BALAS MELALUI TELEFON 
Pusat Khidmat Pelanggan di talian 03-7880 0088

Waktu Operasi: 8.30 pagi – 5.30 petang (Isnin – Jumaat kecuali cuti umum )

MAKLUM BALAS MELALUI EMEL 
[email protected]

MAKLUM BALAS MELALUI SURAT 
Pusat Khidmat Pelanggan
Credit Guarantee Corporation Malaysia Berhad (12441-M) 
Level 8, Bangunan CGC 
Kelana Business Centre
97, Jalan SS 7/2
47301 Petaling Jaya 
Selangor.

SALURAN ALTERNATIF BAGI MENYELESAIKAN ADUAN
Jika anda tidak berpuas hati dengan keputusan atau cara maklum balas anda dikendalikan, anda boleh memanjangkan isu anda kepada :

BNMLINK

Waktu Operasi: 9.00 pagi – 5.00 petang (Isnin – Jumaat kecuali cuti umum )

Lawatan Fizikal 

BNMLINK akan menerima pelawat melalui temu janji sahaja. Orang ramai boleh membuat temu janji melalui Borang eLINK atau melalui telefon.

Telefon / Faksimili 

Tel: 1-300-88-5465 (1-300-88-LINK)
(Luar Negara: +603-2174-1717)
Faksimili: +603-2174-1515

Alamat Surat Menyurat 

BNMLINK
Bank Negara Malaysia
Peti Surat 10922
50929 Kuala Lumpur